بیماری کلیه پلی کیستیک تحت تاثیر قرار چرخه قاعدگی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیماری کلیه پلی کیستیک تحت تاثیر قرار چرخه قاعدگی

به طور کلی، بیماری کلیه پلی کیستیک پیشرفت کیست های کلیوی lentamente.Con رشد، عملکرد کلیه بافت به طور فزاینده ای جایگزین، و در نتیجه یک سری از زنان مشکلات salud.Para با بیماری کلیه پلی کیستیک، ممکن است از چرخه های قاعدگی نامنظم رنج می برند . PKD تحت تاثیر قرار می چرخه قاعدگی؟

پاسخ چگونه بود؟

در مرحله اول، PKD کیست های کلیوی است که هنوز هم بی ضرر برای عملکرد بافت کلیوی ذاتی و سلامت بیمار، چرا که همه در این مرحله کیست های کلیوی کاملا pequeñas.Por بنابراین اوایل PKD چرخه تاثیر نمی گذارد بیماران قاعدگی.

با این حال، به عنوان کیست کلیه گسترش، به جای riñón.Entonces بیشتر و بیشتر بافت های عامل، کلیه ها توانایی خود را برای حذف مایع اضافی، محصولات و مواد سمی زباله از دست بدهند. در این وضعیت، زنان با مرحله پیشرفته و یا در حد متوسط ​​از بیماری کلیه پلی کیستیک تمایل به irregulares.Generalmente هنگامی که عملکرد کلیه کمتر از 20٪ است، یک زن که احتمال بیماری کلیه concebir.Si است پیشرفت به مرحله اورمی یا آغاز کرده اند دیالیز، دوره خود را حتی ممکن است در دسترس نباشد متوقف شود.

آیا درمانی برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD وجود دارد؟

خوشبختانه، پاسخ مثبت است. اگر شما این مشکل، روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1.Tratamiento اریتروپویتین: این می تواند سطح هورمون و کم خونی به راحتی، که می تواند باروری و چرخه قاعدگی عادی بیمار تا حدی افزایش می دهد افزایش می دهد.

2.Claro درمان آلودگی خون: شما می توانید محیط داخلی تمیز و دوباره به خارج کردن مواد زائد و سموم اضافی از cuerpo.En همان زمان، همچنین می توانید وضعیت کلیه ها از بیماران و بهبود معکوس صدمه به کلیه ها.

همچنین، خوردن بعضی از غذاهای با محتوای بالای آهن نیز مفید است برای ترویج تشکیل سلول های قرمز خون sangre.Para اطلاعات بیشتر در مورد درمان های موثر برای مقابله با قاعدگی نامنظم برای بیماران مبتلا به PKD، شما می توانید دکتر مشورت آنلاین یا ترک سوالات خود را در فرم زیر وارد نمایید.

http://www.hospitalrenal.com/enfermedad-renal-poliquistica-tratamiento/293.html

 





:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: